2011. május 4., szerda

A krokodil

Ez a mese Szili és Szabolcs útmutatása alapján született. Ő mondta mi legyen benne, én költöttem.
krokodil, csont, kutya, szörnyeteg, kamion és kaki voltak a javaslatok, amik mese közben pattantak ki Szili és Szabolcs fejéből


Élt a folyóban egy nagy zöld krokodil. Megéhezett, nekiállt kaját keresni, mikor talált egy csontot.
Hát, nem igazán neki való étel, de annyira éhes volt, hogy nem sokat gondolkodott, szanaszét harapta. Ekkor érkezett a folyópartra egy kutya. Nagyon kedves kis kutya volt, fehér színű. Már két napja nem evett, ezért nem ijedt meg a marcangoló krokodiltól, hanem odament, és mondta:
- Kérlek, adj nekem a finom csontodból! Már két napja nem ettem.
- Én olyan éhes vagyok, hogy legszívesebben téged is felfalnálak, te kutya!- válaszolta a krokodil.

- Ne egyél meg, adj a csontodból, és én is megosztom veled az ételemet.
A krokodil adott neki egy darab csontot.
A kutya gyorsan megette és elszaladt, nehogy a krokodil meggondolja magát, és megegye.
Ahogy szaladt, látott az út mellett egy halott csirkét.
Felkapta, és vitte a folyópartra a krokodillal elosztani.
Odaért, lerakta, a kroki pedig rögtön kiugrott a vízből.
Ekkor érkezett meg a nagy büdös ronda szörnyeteg, aki gondolta magában:
"Hú, de éhes vagyok, itt a krokodil meg a kutya, megeszem őket, hmmm de fincsi lesz! Csak elterelem a figyelmüket."
Odaért melléjük, és mondta:
- Sziasztok, de szép csirkétek van, adtok belőle?
- Nem. Ketten kell megosztoznunk rajta, nem jut belőle neked is.- mondta neki a krokodil.
- Egyétek csak meg - sóhajtotta a szörnyeteg,- akkor majd titeket eszlek meg!
Akkor a csirkéből is jut nekem!
Ezt a krokodil nem várhatta meg, felkapta a csirkét, és leúszott a mélybe. A kutya elbújt egy fára, a szörnyeteg pedig egyedül maradt a parton.
Várt egy kicsit, majd továbbállt éhesen.
A krokodil visszajött, és lerakott a kutyának egy halat.
- Bocs, a csirkét véletlen megettem, de hoztam neked helyette ezt a halacskát.
A kutya megörült új barátjának, a halat pedig jóízűen befalta.
Eközben a szörnyeteg kiért a főútra, és beszállt egy ott parkoló kamionba.
A vezető megijedt, kiugrott, de kívülről bezárta az ajtót, hogy a szörny ne bírjon kijönni.
Viszont vezetni bírt, ezért elhajtott a kamionnal.
Ment, ment, egyszer csak kakilnia kellett.
Kiszállni nem bírt, ezért szétnézett, mibe kakilhatna.
Talált egy befőttes üveget, amibe belekakilt. Kicsit mellément, és sajnos letojta a kezét is.
Gondolta, most mi legyen? Hová törölje? Nyalja le? Fúúúúj! Gusztustalan egy szörny volt...
A szagot nem bírta már ő sem, ezért kirúgta az ajtót, kiugrott, a rendőrök pedig elkapták.
Itt a vége fuss el véle.

Hozzáfűzés:
Szeretik az ilyen enyhén gusztustalan meséket. Fiúk, és jókat nevetnek rajta.

Ezután megkapták még a Kiskakas gyémánt félkrajcárját, amit ismer mindenki.
Ott vajon hová is rejti a kiskakast a császár?  A bő bugyogójába. Gyakorlatilag a seggéhez...
:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...